REGULAMIN SKLEPU
Właścicielem sklepu internetowego jest
Chocomania Wojciech Zalesinski , Os. Leśne 4A, 62-028 Koziegłowy
NIP 9720536182, REGON 36960333
Kontakt ze Sprzedawcą i sposób porozumiewania się:
• telefonicznie; numer telefonu: +48508197708
• mailowo; adres poczty elektronicznej: biuro@choco-mania.pl
Numer konta bankowego :
Chocomania Wojciech Zalesinski
ING Bank Śląski
19 1050 1520 1000 0091 2804 6290
• listownie: Chocomania Wojciech Zalesinski Os. Leśne 4A, 62-028 Koziegłowy
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Sklepu Internetowego, w szczególności warunki składania Zamówienia i jego modyfikowania, dokonywania płatności oraz inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy.
- sklep jest dostępny pod adresem internetowym www.choco-mania.pl i za jego pośrednictwem można składać zamówienia.
- Jeżeli chcesz korzystać z usług Sklepu musisz zapoznać się wcześniej z niniejszym Regulaminem.
- Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie są ofertą w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, lecz stanowią zaproszenie do zawarcia umowy.
- Ceny sprzedawanych produktów czekoladowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT) w polskich złotych.
- Wszystkie oferowane w sklepie produkty czekoladowe są wytwarzane przez firmę Chocomania i na indywidualne zamówienie klienta.
- Sprzedawca zapewnia ochronę przekazu elektronicznego oraz treści cyfrowych poprzez stosowanie środków technicznych i organizacyjnych, w celu ich zabezpieczenia, w szczególności danych przed ich pozyskaniem przez osoby nieupoważnione, w tym poprzez szyfrowanie SSL, hasła dostępu czy programy antywirusowe i przeciwko niechcianemu oprogramowaniu. Jednocześnie Sprzedawca wskazuje, iż korzystanie z sieci Internet i usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone przedostaniem się do systemu teleinformatycznego i urządzenia użytkownika szkodliwego oprogramowania, jak również nieuprawnionym dostępem do danych Klienta, w tym osobowych, przez osoby trzecie. W celu minimalizacji niniejszych zagrożeń, Klient powinien stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne np. z wykorzystaniem programów antywirusowych lub chroniących identyfikację użytkownika w sieci Internet.
- Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
II. Zamówienie
- Klient składa zamówienie poprzez wybór produktów w koszyku na stronie internetowej sprzedającego oraz poprawne uzupełnienie informacji w formularzu zamówienia – niezbędnych do jego realizacji.
- Towary zakupione w sklepie są dostarczane na terytorium Polski.
- Za zakupione towary w sklepie płatność jest możliwa: tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy sprzedającego, szybkie płatności AUTOPAY (Przelew internetowy, BLIK, karta płatnicza, Google Pay, Apple Pay)
- Do każdego zamówienia wystawiamy dowód zakupu : paragon lub fakturę VAT (w przypadku FV prosimy o przesłanie potrzebnych danych). Dowód zakupu wysyłamy klientowi drogą elektroniczną na wskazany w zamówieniu adres poczty elektronicznej.
- Czas realizacji zamówienia wynosi przeciętnie 2-5 dni roboczych.
- Realizacja Zamówienia rozpoczyna się: • przelew bankowy – po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę
- Po ww. Czasie Realizacji Zamówienia, Towar wydawany jest przewoźnikowi.
III. Wysyłka i zwroty
- Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem Kuriera Inpost i paczkomatów Inpost.
- Wysyłki realizowane są we wskazanym terminie w dni robocze od poniedziałku do piątku z zastrzeżeniem, że w okresie letnich wysokich temperatur paczek nie wysyłamy w piątki.
- Zamówione towary są dostarczane na adres wskazany w formularzu zamówienia lub do wskazanego paczkomaty inpost.
- Klient ma prawo do wymianu towaru lub zwrotu pieniędzy w przypadku gdy jest on wadliwy lub niezgodny ze złożonym zamówieniem.
- Towar zwracany klient ma obowiązek zabezpieczyć i odesłać na adres sklepu.
- Nieuzasadniona reklamacja oraz uszkodzenie towaru z winy klienta skutkuje pokryciem kosztów tej reklamacji przez klienta.
- W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie z podaniem danych personalnych, oraz sposobu zwrotu należności. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym (nie otwartym) opakowaniu oraz nie będzie on nosił jakichkolwiek śladów używania.
- Zgodnie z art. 10.3. pkt. 5 Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny prawo do odstąpienia od umowy (jeżeli strony nie umówiły się inaczej) nie przysługuje w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
- Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy i po akceptacji przez Sklep odstąpienia od umowy. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o wartość poniesionego kosztu przesyłki do klienta.
- Towar zwracany należy przesłać na adres Sklepu na koszt Klienta
- Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy i po akceptacji przez Sklep odstąpienia od umowy. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o wartość poniesionego kosztu przesyłki do klienta
- Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśmy na przesyłce. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z obsługą Sklepu w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- W przypadku zaginięcia wysłanej przez Klienta przesyłki ze zwracanym towarem Sklep nie zwraca pieniędzy.
- Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
IV. Zmiana regulaminu
- Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych powodów, w szczególności prawnych lub technicznych. • Klienci zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu i przyczynie takiej zmiany w komunikacie wyświetlanym na stronie głównej przez 14 dni przed wejściem jego w życie.
- Klient ponownie akceptuje lub odmawia akceptacji postanowień Regulaminu.
- Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu.
V. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnego, w szczególności ustawy z dnia 23.4.1964 r. – Kodeks cywilny i ustawy z dnia 30.05.2014 r. – o prawach konsumenta.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
• Administrator danych osobowych Administratorem Pani /Pana danych osobowych (zwanym też dalej : Administratorem) jest
Chocomania Wojciech Zalesinski
Os. Leśne 4A, 62-028 Koziegłowy
NIP 9720536182, REGON 36960333
Zakres i cele przetwarzania danych
a. Zakres zbieranych danych obejmuje: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, numer rachunku bankowego, adres dostawy w tym: ulica, kod pocztowy, miejscowość, kraj. Zakres jest uzależniony jest od rodzaju usługi wybranej przez Użytkownika.
b. Cele przetwarzania danych: – zawarcie i wykonania umowy sprzedaży produktów – zapewnienie kontaktu z użytkownikiem, odpowiedzi na zapytania – wystawienia faktur oraz działania związane z księgowością – ochrona przed roszczeniami z tytułu umowy sprzedaży, obsługa reklamacyjna – wykonywanie uprawnień z tytułu rękojmi; – obsługi newsletter’a, jeżeli Pani/ Pan wraził na to odrębną zgodę – przeprowadzanie akcji promocyjnych – zapewnienia bezpieczeństwa świadczonych usług – statystyczne, archiwizacyjne
• Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana dane przetwarzane są na podstawie następujących przepisów: a. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie celów; b. art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; c. art. 6 ust. 1 lit. f RODO – przetwarzanie jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. • Odbiorcy danych osobowych, dostęp osób trzecich Pani/Pana dane osobowe możemy udostępniać następującym podmiotów: firmom księgowym, firmom kurierskim i firmom obsługującym systemy płatności oraz systemy informatyczne.Wymienione podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami. Nie przekazujemy Pani/Pana danych poza teren Polski/UE/ Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
• Okres przechowywania danych osobowych
a. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do: posprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacji), zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Administratorowi, wypełnienia obowiązku prawnego Administratora wynikającego np. z przepisów podatkowych lub rachunkowych.
b. Dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody (np.: zgoda na otrzymywanie newsletter’a) będą przechowywane do czasu jej odwołania.
• Uprawnienia osoby, której dotyczą przetwarzane dane Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do poprawienia swoich danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
• Bezpieczeństwo danych Administrator danych dba o bezpieczeństwo udostępnionych danych zgodnie z wymogami RODO oraz innych obowiązujących przepisów prawnych. Przetwarzane dane są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną.
• Kontakt Wszelkie pytania odnośnie Polityki Prywatności prosimy kierować na adres e-mail: biuro@choco-mania.pl lub kontakt telefoniczny 508197708
• Zmiany Polityki Prywatności a. Użytkownika serwisu obowiązuje aktualna Polityka Prywatności b. Administrator serwisu zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, jeżeli wymagać będą tego obowiązujące przepisy prawa lub zmiany wdrażane w serwisie. Użytkownik zostanie poinformowany o wszelkich wprowadzanych zmianach.
Polityka Cookies
Sprzedawca zbiera automatycznie dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego. Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Włączenie mechanizmu Cookies jest niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta, gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów: id sesji, informacji o odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie umożliwia umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, by blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.